FANDOM

Zmieniacz Fazy
Phase Shifter.png
Główne Informacje
Właściciel Smokescreen
Debiut Tunnel Vision
Zmieniacz Fazy to jakoński relikt pozwalający stać się niematerialny.

WyglądEdytuj

Zmieniacz Fazy wygląda jak nowoczesny zegarek na rękę. Zamiast paska są cztery pazury.

Historia użyć i pojawień Zmieniacza FazyEdytuj

Sezon 2Edytuj

W odcinku Tunnel Vision Knock Out znajduje Zmieniacz Fazy, który zostaje mu odebrany przez Bumblebee i umieszczony w bazie Autobotów. W odcinku New Recruit Smoke zabiera z bazy relikt i zabiera Starscreamowi jego Ultra Zbroję. W odcinku Alpha/Omega Smoke przeżywa dzięki wykradzionemu Zmieniacza Fazy uderzenie Mrocznego Gwiezdnego Ostrza. Na koniec odcinka Smoke zostaje oficjalnym właścicielem reliktu.

W odcinku Inside Job Knock Out za pomocą reliktu wyciąga Smoke'owi jego Klucz Omegi. Kiedy Bot się uwalnia za pomocą reliktu więzi Cona w ścianie, wykrada klucze i skacze z Nemesisa. Upadek przeżywa dzięki włączonemu reliktowi. W odcinku Regeneration Smoke używa Zmieniacza Fazy by podłożyć oddziałowi Vehiconów włączony Estraktor Iskier.

Łowcy BestiiEdytuj

Za pomocą Zmieniacza Fazy, Smoke w odcinku Darkmount przeżywa zniszczenie bazy Autobotów i ratuje Optimusowi życie. W odcinku Zdobycz kradnie za pomocą reliktu Kuźnię Solusy Prime. Do zakończenia odcinka Impas Smokescreen cały czas nosił Zmieniacza Fazy, ale zbytnio go nie używał. W Powrocie Predaconów Smoke jest w stanie przeżyć uderzenie ogniem Predaconów i uciec wraz z Ultra Magnusem Mostem Ziemnym.

PojawieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Łowcy BestiiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki