FANDOM

Ultra Zbroja
Apex Armor.png
Główne Informacje
Właściciel Miko
Debiut Triangulation
Ultra Zbroja to jakoński relikt tworzący niezniszczalną zbroję wokół właściciela.

WyglądEdytuj

Ultra Zbroja jest małym, cienkim, a zarazem srebnym dyskiem z charakterystyczną błękitną kropką w środku.

Historia użyć i pojawień Ultra ZbrojiEdytuj

Ultra Zbroja została stworzona przez Solus Prime niedługo przed jej śmiercią. Przed zgaśnięciem zdążyła jednak przekazać relikt Alpha Trionowi. Ten ulokował go w Hali Historii Alpha Triona. Kiedy oddział Decepticonów zaatakował Halę Historii, Ultra Zbroja wraz z innymi reliktami została wysłana na Ziemię.

Sezon 2Edytuj

W odcinku Triangulation Starscream wydobywa relikt z bryły lodu i ubiera ją by zmierzyć się z Dreadwingiem i Optimusem. W odcinku New Recruit Smokescreen dzięki Zmieniaczowi Fazy kradnie Screamy'emu relikt. Do odcinka Regeneration jest widoczny w bazie Autobotów, dopóki Arcee go nie użyła na Cybertronie.

Łowcy BesiiEdytuj

W odcinku Darkmount Ultra Zbroja trafia do Nemesisa. W odcinku Zdobycz Ultra Zbroja pojawia się na pokładzie statku Decepticonów. W odcinku Projekt Predacon Starscream używa reliktu by przetrwać bez bólu ataki Predakinga. W odcinku Hierarchia Starscream przylatuje z Ultra Zbroją w lokalizację walki Predacona z Wreckerami. Na miejscu Miko zdobywa go dla Autobotów. W odcinku Perswazja Fowler patrzy na relikt twierdząc iż to właśnie on uratował życie Drużynie Prime'a. W odcinku Impas Nakadai ponownie używa reliktu podczas ostatecznej bitwy.

PojawieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki