Fandom

Transformers Prime Wiki

Ultra Zbroja

82strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ultra Zbroja
Apex Armor.png
Główne Informacje
Właściciel Miko
Debiut Triangulation
Ultra Zbroja to jakoński relikt tworzący niezniszczalną zbroję wokół właściciela.

WyglądEdytuj

Ultra Zbroja jest małym, cienkim, a zarazem srebnym dyskiem z charakterystyczną błękitną kropką w środku.

Historia użyć i pojawień Ultra ZbrojiEdytuj

Ultra Zbroja została stworzona przez Solus Prime niedługo przed jej śmiercią. Przed zgaśnięciem zdążyła jednak przekazać relikt Alpha Trionowi. Ten ulokował go w Hali Historii Alpha Triona. Kiedy oddział Decepticonów zaatakował Halę Historii, Ultra Zbroja wraz z innymi reliktami została wysłana na Ziemię.

Sezon 2Edytuj

W odcinku Triangulation Starscream wydobywa relikt z bryły lodu i ubiera ją by zmierzyć się z Dreadwingiem i Optimusem. W odcinku New Recruit Smokescreen dzięki Zmieniaczowi Fazy kradnie Screamy'emu relikt. Do odcinka Regeneration jest widoczny w bazie Autobotów, dopóki Arcee go nie użyła na Cybertronie.

Łowcy BesiiEdytuj

W odcinku Darkmount Ultra Zbroja trafia do Nemesisa. W odcinku Zdobycz Ultra Zbroja pojawia się na pokładzie statku Decepticonów. W odcinku Projekt Predacon Starscream używa reliktu by przetrwać bez bólu ataki Predakinga. W odcinku Hierarchia Starscream przylatuje z Ultra Zbroją w lokalizację walki Predacona z Wreckerami. Na miejscu Miko zdobywa go dla Autobotów. W odcinku Perswazja Fowler patrzy na relikt twierdząc iż to właśnie on uratował życie Drużynie Prime'a. W odcinku Impas Nakadai ponownie używa reliktu podczas ostatecznej bitwy.

PojawieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki