Fandom

Transformers Prime Wiki

Smokescreen

82strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Smokescreen to Najnowszy członek Drużyny Prime'a.

CharakterEdytuj

Młody, impulsywny i niedoświadczony Autobot. Lata bronienia Hali Historii Alpha Triona doprowadzily, że nie mógł walczyć w wojnie przez co nie ma doświadczenia w walce i wydaje mu sie, że wojna to całkiem prosta sprawa. Mimo to Alpha Trion uważał go za godnego zaufania.

WyglądEdytuj

Smokescreen ma wąską, prostokątną głowe z zaokrąglonymi rogami i wielkim rogiem i białą tarczą. Jego koła znajdują sie pod drzwiami na plecach. Jego ręce mają błękitne świecące pasy pod łokćmi, które są długie i ostre. Całe nogi i ręce są obudowane na biało.  Jego nogi są masywne, a kolana ostro zakończone.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Smokescreen Biografy Pic 1.jpg

Smokescreen broni Hali Historii Alfa Triona

Smokescreen ukończył Cybertrońską Gwardie Narodową, jednak bez zasłużonej ceremonii, której brak był spowodowany trwającą wojną. Kiedy 20 kilometrów dalej trwała bitwa, nieznany oddział Deceptikonów zaatakował Halę Historii Alpha Triona. Smokescreen uważał to za wielką szansę by wykazać się walcznością, ale wróg go pokonał i uwięził w statku pełnym niewolników. Zanim wrogowie go porwali w nieprzytomnym Smokescreenie, Alpha Trion schował klucz Omegi. Ledwo żywy Smokescreen uciekł dzięki nie uwadzę strażnika i zapadł w stan uśpienia w drodzę na Ziemię

Sezon 2Edytuj

W odcinku New Recruit Smokescreen ratuje Drużynę Prime od oddziału Deceptikonów i Insecticonów detonując Energon. Po krótkiej rozmowie z Optimusem zostaje zaproszony do bazy. Tam po siedzibie oprowadza go Jack Darby. Kiedy Drużyna wyrusza na misję, Smoke dostaje rozkaz od Ratheta, by został w bazie. Ten jednak bierze Zmieniacz Fazy i wkracza do akcji. Tak pokonuje Starscreama i zyskuje Ultra Zbroję. Na końcu odcinka zostaje oficjalnym członkiem Drużyny Prime'a.

W odcinku The Human Factor
Smokescreen Old Tabber.png

Smokescreen na misji

Smoke walczy z Demoklesem i Deceptikonami, a później pomaga Bulkheadowi pokonać Silasa. Wtedy zyskuje sympatie Wreckera. W odcinku Legacy Smoke nie przestrzegał zasad drogowych i zdradzał swą tożsamość, więc Optimus dał mu Jacka jako nauczyciela. Ten jednak po nauce prawa razem z Smokiem robią sobie głupie żarty. Kiedy Ratchet odkrywa drugi sygnał Jakońskich danych Smokescreen z Durbym idą do akcji. Smoke szybko daje się złapać, ale zdążył powiedzieć człowiekowi, że relikt to Gwiezdne Ostrze. Kiedy Megatron pyta się rekruta jak się nazywa Autoboty wkraczają do akcji. Później razem z przyjaciółmi walczy z Conami. Na samym końcu odcinka Smokescreen dostaje poważne ostrzeżenie od Prime'a.

W odcinku Alpha/Omega pytał się Optimusa Prime, czy Alfa Trion mówił coś o nim. Później razem z Arcee poszedł zdobyć jeden z kluczy Omegi. Kiedy spotkał się z Megatronem z Mrocznym Gwiezdznym Ostrzem rozpoczął z nim bój, ale Deceptikon rzucił nim o ścianę falą uderzeniową mrocznego Energonu. Uderzenie jednak uruchomiło Zmieniacz Fazy, który ocalił mu życie. Okazuję się, że artefakt pozwolił mu przeniknąć przez ścianę i uchronić się przed śmiercionośną falą. Kiedy się ocknął zobaczył 'Walkę Tytanów" i postanowił wziąć Klucz Omegi i czekać na odpowiednia okazję. Okazja był moment, kiedy Megatron prawie zabił Optimusa. Dzięki szybkiej interwencji Ratcheta, rekrutowi i Primowi udało się uciec. W bazie Smoke oficjalnie dostaje Zmieniacz Fazy.

W odcinku Hard Knocks Smoke chce być wielkim wojownikiem na równi z Primem. Jest gotów iść do pierwszej misji, ale Optimus widząc jego nadpobudliwość wysyła tam Arcee i Bumblebee. Kiedy przywódca rozszyfrował kolejny kod danych wysyła tam Bulkheada i właśnie Smoke'a. Rekrut ma szukać reliktu, ale kiedy już go miał w ręce, Starscream pod wpływem Czerwonego Energonu zabiera mu przedmiot. Załamany Autobot robi sobie wyrzuty w bazie, a Arcee daje mu morały. Taka postawa Autobotki wzbudza w Smoke'u bunt i ucieka z bazy. Kiedy już jest daleko od siedziby, atakuje go Laserbreak i Soundwave. Pokonanego i nieprzytomnego Smokescreena pupil Megatrona zabiera do bazy.

W odcinku Inside Job Megatron podłącza się do umysłu Smoke'a i przejmuje informacje o tym, że 4 Klucze Omegi mogą przywrócić Cybertron do życia. Kiedy Lord Deceptikonów odszedł od Rekruta, Knock Out chciał się od niego dowiedzieć, gdzie jest baza Autobotów, ale ten wykorzystując ukradziony od niego Zmieniacz Fazy uwalnia się i więzi czerwonego Deceptikona w ścianie. Przemykając przed Deceptikonami kradnie dwa klucze Omegi Deceptikonów i skacze z Nemesisa. Dzięki reliktowi ukradzionemu Knock Outowi, Smoke przeżywa i przy pomocy Ratcheta wraca do bazy. Po tym jak Starscream wysyła wiadomość o pomocy medycznej Smokescreen, Bumblebee i Arcee strzegli bazy. Na końcu odcinka Smoke jest smutny z powodu stracenia Kluczy Omegi.

Smokescreen pojawia się w wspomnieniach Starscream'a w momencie, gdzie odbiera mu Ultra Zbroję. W odcinkach Regeneration i Darkest Hour Smoke wybiera się Mostem Kosmicznym na Cybertron i używając Estraktora Iskier i Zmieniacza Fazy niszczy szeregi Deceptikonów. Po zobaczeniu pojmanych ludzi Autobot daje swój klucz Omegi Starcreamowi za Jacka. W zamieszaniu wywołanym przez Optimusa, Smoke podkrada Zmieniacz Fazy. Później ucieka Mostem Kosmicznym i ewakuuje się z bazy po zobaczeniu nowej fortecy Megatrona.

Łowcy BestiiEdytuj

W odcinku Darkmount Smoke ratuje Optimusa od Deceptikonów i ukrywa się z nim w podziemiu. Zaś w odcinku Koncetracja Sił i Prey Smokescreen przeszukał gruzy bazy Autobotów i zrozumiał, że Cony wszystko stamtąd zabrały. Na prośbę Prime'a poszedł włamać się do Darkmountu, by zdobyć Kuźnię Solusy Prime. Na końcu odcinka Optimus informuje rekruta, że chce by ten został Prime'm i odbudował zamek Omegi. W odcinku Rebelia posłuchał głosu iskry i naprawił Optimusa dając mu w rękę jego cudowny relikt. W ten sposób ocalił Prime, który odleciał na Jetpacku, a Smokescreen pojechał za nim, przez to mógł oglądać upadek Darkmountu.

PojawieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3 - Łowcy BestiiEdytuj

Autoboty
Drużyna Prime'a
Optimus Prime | Arcee | Bumblebee | Bulkhead | Ratchet | Wheeljack | Ultra Magnus | Smokescreen | Knock Out
Drużyna Bumblebee
Bumblebee | Drift | Fixit | Grimlock | Jetstorm | Sideswipe | Slipstream | Strongarm | Windblade
Trzynastu Prime'ów
Prima | Vector Prime | Alpha Trion | Solus Prime | Micronus Prime | Alchemist Prime | Nexus Prime | Onyx Prime | Amalgamous Prime | Quintus Prime | Liege Maximo | Megatronus | Trzynasty
Umarli
Cliffjumper | Tailgate | Seaspray
Inni
Jazz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki