Fandom

Transformers Prime Wiki

Predaking

82strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
7px-Cudzyslow_1.png Nie jestem waszym szefem, jestem waszym królem 7px-Cudzyslow_2.png

Predaking to Król Predakonów.

BiografiaEdytuj

Predaking debiutuje w odcinku Koncentracja sił, gdzie Shockwave pokazuje swój twór Megatronowi. W odcinku Prey ściga Wheeljacka, a później Statek Ultra Magnusa w którym był Wrecker. W odcinku Rebelia bronił Darkmountu, ale wpadł w zasadzkę Autobotów i trafił na pustynię lodem pokrytą.

W odcinku Hierarchia Predacon uwalnia się z pod lodu i dolatuje na statek Nemesis. Tam Starscream zaczyna mu rozkazywać co nie podoba się Predakingowi. Na rozkaz Megatrona, Predacon poleciał walczyć z Ultra Magnusem, Bulkheadem i Jackie'm, gdzie pokonał Boty. Ponownie na polecenie Lorda Deceptkonów, Predaking wraca do bazy.

W odcinku Ewolucja Predaking wyjawia, że jest istotą rozumną, dzięki czemu zaczyna konwersacje z Lordem Deceptikonów zdradzając mu informacje na temat Predaconów. Później leci pokonać Autoboty broniąc swoich nienarodzonych braci. Niszczy przy tym, już wyczerpaną z mocy Kuźnię Solusy Prime i jedną rękę Magnusa. W odcinku Perswazja Megatron obiecuje Predakingowi, że po skończonym projekcie z Syntentycznym Energonem będzie mógł zgasić Ratheta. W odcinku Synteza nadszedł czas, by spełnić obietnice. Predaking o mało nie zgasił Medyka, ale ten zdążył mu powiedzieć prawdę o Predaconach. Wściekły Predaking zaczął niszczyć statek i wszystkich co się na nim znajdują. Megatron podjął walkę z bestią i go pokonał wywalając go z statku. W odcinku Impas Predacon budzi się na Cybertronie i odlatuje do cmentarzyska swych poległych braci.

PojawieniaEdytuj

Sezon 3 - Łowcy BestiiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki