Fandom

Transformers Prime Wiki

Mroczny Energon

82strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Mroczny Energon
Dark Energon.png
Główne Informacje
Właściciele Megatron, Starscream, Unicron
Debiut Mrok gęstnieje część 2
Mroczny Energon to krew Unicrona, boga chaosu.

WyglądEdytuj

Energon w naturalnej formie występuje w postaci kryształów wystających z danej powierzchni. Są one, długie i ostre.

Mroczny Energon jednak da się przerobić na kostki, które można łatwiej przechowywać, oraz mogą służyć do dyfuzji. Są wtedy idealnie gładkimi sześcianami świecącymi na fioletowo. Można je także chować do specjalnych opakowań.

Forma jadalna dla Cybertrończyka jest w formie fioletowego płynu. By go zdobyć należy skroplić kostkę Mrocznego Energonu lub kryształ do specjalnego pojemnika. Mimo to udowodniono iż kryształ Mrocznego Energonu też może zasilić Transformersa.

Historia użyć i pojawień Mrocznego EnergonuEdytuj

Sezon 1Edytuj

Megatron szukał przez trzy ziemskie lata w poszukiwaniach Mrocznego Energonu, który udało mu się znaleźć w kosmosie. W odcinku Mrok gęstnieje część 2 Mroczny Energon jest testowany na Cliffjumperze.

W kolejnym odcinku Lord Decepticonów wkłada sobie odłamek krwi Unicrona do komory iskier, a w następnym odcinku ożywia
Dark Energon Cube.png

Kostka Mrocznego Energonu

cmentarzysko poległych Cybertrończyków. W odcinku Mrok gęstnieje część 5 Megatron ożywia martwych z Cybertronu za pomocą Mrocznego Energonu.

W odcinku Mistrzowie i uczniowie okazuje się, że Megatron przeżył wybuch Mostu Kosmicznego dzięki Mrocznemu Energonowi. Starscream widząc taki obrót sytuacji wyrywa odłamek krwi Unicrona z komory iskier swojego pana. W odcinku Ten który padnie Megatron zakaża Rafa Mrocznym Energonem. Pod koniec odcinka okazuje się, że pod powierzchnią Ziemi są złoża krwi Unicrona. W następnych odcinkach Vehicony zapełniły skarbiec Energonu Mrocznym Energonem.

Sezon 2Edytuj

W odcinku Flying Mind Megatron chciał ożywić Nemesisa za pomocą krwi Unicrona. Ostatecznie trzeba było wyjąć Mroczny Energon z silnika statku. W odcinku Alpha/Omega Megatron mający rękę Liege Maximo stworzył przy pomocy krwi Unicrona i Kuźni Solusy Prime Mroczne Gwiezdne Ostrze.

Łowcy BestiiEdytuj

W odcinku Głód Knock Out i Starscream łączą Mroczny Energon z swoim syntentycznym odpowiednikiem i wstrzykują go Silasowi, który zmienia się w Zombie. W Powrocie Predaconów Unicron ulepsza ciało Megatrona za pomocą swojej krwi oraz ożywia szczątki Predaconów na Cybertronie.

PojawieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Łowcy BestiiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki