Fandom

Transformers Prime Wiki

Kuźnia Solusy Prime

82strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Kuźnia Solusy Prime
Forge of Solus Prime.png
Główne Informacje
Właściciele Ultra Magnus, Solus Prime (dawniej), Optimus Prime (dawniej), Megatron (dawniej)
Debiut Operation Bumblebee część 2
Kuźnia Solusy Prime to relikt stworzony przez Solus Prime pozwalający stworzyć każdemu Prime'owi przedmiot o którym pomyśli.

WyglądEdytuj

Kuźnia Solusy Prime to ogromny młot. Pod wielką kuźnią znajdują się cztery, krótkie pazury. Pałka, którą się trzyma młot jest długa, cienka, ale masywna.

Historia użyć i pojawień Kuźni Solusy PrimeEdytuj

Sezon 2Edytuj

Kuźnia Solusy Prime została stworzona przez Solusę Prime. Po jej śmierci trafiła do Hali Historii Alphy Triona. Kiedy oddział Decepticonów zaatakował Halę Historii, Kuźnia Solusy Prime wraz z innymi reliktami została wysłana na Ziemię.

W odcinku Operation Bumblebee część 2 została znaleziona przez Drużynę Prime'a, oraz Knock Outa i Breakdowna. Ostatecznie Cony kradną relikt, ale jest ona bezużyteczna bez Prime'a. W odcinku Alpha/Omega Megatron z ręką Liege Maximo użył Kuźni Solusy Prime, by stworzyć Mroczne Gwiezdne Ostrze. W odcinku Regeneration Dreadwing przekazuje relikt Autobotom.

Łowcy BestiiEdytuj

W odcinku Darkmount Kuźnia Solusy Prime zostaje przeniesiona do statku Nemesis. W odcinku Zdobycz Smokescreen wykrada relikt Conom. W odcinku Rebelia Optimus za pomocą Kuźni odbudowuje swoje ciało, jednak wyczerpuje całą moc reliktu. Do odcinka Ewolucja jest używana przez Ultra Magnusa jako broń biała, ale zostaje zniszczona przez Predakinga.

PojawieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Łowcy BestiiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki