FANDOM

Estraktor Iskier
Spark Extractor.png
Główne Informacje
Właściciel Drużyna Prime'a
Debiut Operation Bumblebee część 1
Estraktor Iskier to relikt stworzony przez Decepticońskich naukowców podczas Wielkiej Wojny. Po uruchomieniu pozwala pozbawić iskier całą batalię Cybertrończyków.

WyglądEdytuj

Estraktor Iskier jest małym poręcznym granatowym kawałkiem metalu mającym wiele srebnych wzorów.

Historia użyć i pojawień Estraktora IskierEdytuj

Sezon 2Edytuj

Estraktor Iskier został stworzony przez Decepticońskich naukowców podczas Wielkiej Wojny. Służył on do zabijania całych batalionów Autobotów. Podczas jednej z bitw został wykradziony Conom i umieszczony w Hali Historii Alphy Triona. Kiedy oddział Decepticonów zaatakował Halę Historii, Estraktor Iskier wraz z innymi reliktami został wysłany na Ziemię.

Megatron wraz z oddziałem Conów odnalazł Estraktor Iskier. Kiedy uciekł do Mostu Ziemnego, Bumblebee odebrał mu relikt. W odcinku Flying Mind Optimus Prime postanowił zgasić wszystkie Decepticony na Nemesisie za pomocą właśnie Estraktora, ale zostaje sparaliżowany przez ożywiony statek. W odcinku Regeneration Estraktor zostaje zniszczony przez Megatrona Mrocznym Gwiezdnym Ostrzem, kiedy Smokescreen gasi tym reliktem cały oddział Vehiconów.

PojawieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki