Fandom

Transformers Prime Wiki

Energon

82strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Energon
Energon Cube RID.png
Główne Informacje
Właściciele Różni
Debiut Mrok gęstnieje część 1
Energon to płyn życia Cybertrończyków służąca im za krew, jedzenie, paliwo do maszyn i amunicja.

WyglądEdytuj

Energon w naturalnej formie występuje w postaci kryształów wystających z danej powierzchni. Są one, długie i ostre.

Energon jednak da się przerobić na kostki, które można łatwiej przechowywać, oraz mogą służyć do dyfuzji. Są wtedy idealnie gładkimi sześcianami świecącymi na błękitno. Można je także chować do specjalnych opakowań.

Forma jadalna dla Cybertrończyka jest w formie błękitnego płynu. By go zdobyć należy skroplić kostkę Energonu lub kryształ do specjalnego pojemnika.

Historia użyć i pojawień EnergonuEdytuj

Sezon 1Edytuj

W odcinku Mrok gęstnieje część 1 Vehicony wysadzają Energon co nokautuje Cliffjumpera, który właśnie krwawi tą substancją. W następnym odcinku Starscream wysadza kopalnie Energonu. W odcinku Mistrzowie i uczniowie Screamy używa Energonu, by spowodować jego dyfuzję mającą na celu przebudzenie Skyquake'a.

W odcinku Oszustwo Starscream krwawi Energonem z ust. W odcinku Chory Umysł na Optimusa spada skażony cybertrońskim wirusem Energon. W odcinku Przyciąganie metalu
Energon Crystal.png

Kryształ Energonu

Airachnid krwawi Energonem od ciosu Arcee. W odcinku Kompani Arcee traci dużo Energonu od ciosu Screamy'ego. W odcinku Ten który padnie Ratchet leczy Energonem Rafa zakażonego Mrocznym Energonem.

Sezon 2Edytuj

W odcinku Operation: Bumblebee część 2 MECH przy pomocy Starscreama odnajduje Energon i wlewają go do swojego nowego robota. W odcinku Crossfire Airachnid traci małą ilość Energonu. W odcinku Nemezis Prime MECH używa Energonu by ożywić Nemezis Prime'a.

W odcinku Armada Bulkhead kradnie Energon z kopalni, ale zostaje wściągnięty do
Energon Cubes.png

Kostki Energonu

Nemesisa do ładowni właśnie tych kostek. W odcinku New Recruit Smokescreen wysadza rozlany Energon.

Łowcy BestiiEdytuj

W odcinku Rebelia Insecticony zostają pokonane przez Autoboty w kopalni Energonu, by zdobyć drogocenne kryształy. W odcinku Projekt Predacon Ultra Magnus każe Smokescreenowi poukładać kostki Energonu w skarbcu. W odcinku Ewolucja Drużyna Prime'a okrada kopalnie Conów z Energonu. W Powrocie Predaconów widać jak Skylynx i Darksteel zbierają z Cybertronu kostki Energonu i składują je w jednym z laboratoriów Shockwave'a.

Robots in DisguiseEdytuj

W odcinku Kto pod kim dołki kopie Ped wykrada Drużynie Bee dużo Energonu z bazy i składa je w jednym z swoich korytarzy. Po akcji tego odcinka kostki zostały odłożone na swoje miejsce. W odcinku Nawet roboty mają koszmary Bumblebee z Dennym przewożą kostki Energonu z wraku Alchemoru na Złomowisko.

PojawieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Łowcy BestiiEdytuj

Robots in DisguiseEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki