FANDOM

Czerwony Energon
Red Energon.png
Główne Informacje
Właściciele Starscream, Drużyna Prime'a
Debiut New Recruit
Czerwony Energon to rzadki i niestabilny rodzaj Energonu ulepszający szybkość Cybertrończyka.

WyglądEdytuj

Czerwony Energon w naturalnej formie wygląda jak przekolorowany, zwykły odpowiednik. Występuje w postaci kryształów wystających z danej powierzchni. Są one, długie i ostre.

Forma jadalna dla Cybertrończyka jest w formie czerwonego płynu. By go zdobyć należy skroplić kryształ do specjalnego pojemnika. Proces ten trwa dłużej niż w przypadku zwykłego odpowiednika. Nie wiadomo czy Czerwony Energon da się przerobić na kostkę.

Historia użyć i pojawień Czerwonego EnergonuEdytuj

Sezon 2Edytuj

Kryształ Czerwonego Energonu został wydobyty przez ludzi nieświadomych jego zastosowania. Zrobili oni jego zdjęcie i wrzucili do Internetu, gdzie zostało odnalezione przez Rafa i Starscreama. Agent Fowler wydał rozkaz przeniesienia Czerwonego Energonu do specjalnego pojemnika znajdującego się w opuszczonym terminalu. Starscreamowi mimo długiej i zaciekłej walki o pojemnik udało mu się zdobyć mały odłam kryształu, który w odcinku Hard Knocks skroplił do specjalnego pojemnika. Używając go zdobył jeden z kluczy Omegi, a później w odcinku Inside Job by wykraść pozostałe artefakty potrzebne do przywrócenia życia na Cybertronie z bazy Autobotów.

Płynu jednak wystarczyło na dwa użycia, a Drużyna Prime'a nigdy go nie użyła w serialu.

PojawieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki