Fandom

Transformers Prime Wiki

Czerwony Energon

82strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Czerwony Energon
Red Energon.png
Główne Informacje
Właściciele Starscream, Drużyna Prime'a
Debiut New Recruit
Czerwony Energon to rzadki i niestabilny rodzaj Energonu ulepszający szybkość Cybertrończyka.

WyglądEdytuj

Czerwony Energon w naturalnej formie wygląda jak przekolorowany, zwykły odpowiednik. Występuje w postaci kryształów wystających z danej powierzchni. Są one, długie i ostre.

Forma jadalna dla Cybertrończyka jest w formie czerwonego płynu. By go zdobyć należy skroplić kryształ do specjalnego pojemnika. Proces ten trwa dłużej niż w przypadku zwykłego odpowiednika. Nie wiadomo czy Czerwony Energon da się przerobić na kostkę.

Historia użyć i pojawień Czerwonego EnergonuEdytuj

Sezon 2Edytuj

Kryształ Czerwonego Energonu został wydobyty przez ludzi nieświadomych jego zastosowania. Zrobili oni jego zdjęcie i wrzucili do Internetu, gdzie zostało odnalezione przez Rafa i Starscreama. Agent Fowler wydał rozkaz przeniesienia Czerwonego Energonu do specjalnego pojemnika znajdującego się w opuszczonym terminalu. Starscreamowi mimo długiej i zaciekłej walki o pojemnik udało mu się zdobyć mały odłam kryształu, który w odcinku Hard Knocks skroplił do specjalnego pojemnika. Używając go zdobył jeden z kluczy Omegi, a później w odcinku Inside Job by wykraść pozostałe artefakty potrzebne do przywrócenia życia na Cybertronie z bazy Autobotów.

Płynu jednak wystarczyło na dwa użycia, a Drużyna Prime'a nigdy go nie użyła w serialu.

PojawieniaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki